Bebeğim oldum olası çok emen bir bebek değildi en fazla 15 dk emerdi bugün 36 günlük. Şu birkaç gündür hepten 5 dk emiyor sonra uyuyor. Sütüm var göğsüm tam doluykende 5 dk emiyor yumuşakkende sonra 20-30 dk uyuyup tekrar emiyor. Emmesini düzene sokamıyorum niye böyle oluyor? Bu arada kilo alımı da iyi bez sayısı da iyi