Urazinannesiqw Kızlar ya bizim aşırı borcumuz var . Yani öyle büyük bir şey aldığımız da yok evimiz arabamız var zaten . Ama onun dışında hep borç her şeyi kredi kartıyla alıyoruz . 50 bini geçti borc . Buna engel olabilen var mı . Sizin ne kadar borcunuz var
Yalpp Urazinannesiqw bizim yok vallahi düşürdük odedikce limitini şimdi 3000 limiti var oda internetten bir şey alırken kullanıyoruz kredi kartı borç batagi ya Allah yardımcınız olsun
_Asilin_Annesi_ Urazinannesiqw kredi kartı değil de kredi/alışveriş kredisi ile alıyoruz çoğu şeyi nakit almak mümkün değil
Yagmurtanesi Urazinannesiqw Tenzih ediyorum ama harcamasını bilmek lazım bence alışveriş yapıyorsam bile ödeyebilecegim miktar kadarını yapıyorum limit i 73.000 diye hepsini harcayım kafasında değilim borcumuz yok bu yuzden çok şükür 🤲
Urazinannesiqw miraneliz3402 evet ama şunu merak ediyorum ben bu kadar neye gidiyor apra anlamıyorum siz anliyormusunuz mesela ne alıyorsunuz
Urazinannesiqw Ya biz henüz avukatlık olmadık . Yani nasıl bu kadar para haracniyor anlamıyorum tamam hayat aşırı pahalı ama yani kira yok bebeğim küçük benim de evden çalışarak ufak katkım oluyor eşimin maasi da fena değil . Ama hep borç
Urazinannesiqw Yalpp ben calisirken hep yatırım yapardım bazen borçla bazen gelini direk yatırarak şimdi tek maaş ama ben yine kendimce üç beş bin kazanıyorum
Nesoooolera Urazinannesiqw Canim ben sürekli kullanıyorum kartımı ama hep yazıyorum her ay mesela 6000 TL’yi geçirmeyiz istisnalar haricinde bunun içinde işte mama bez vs benzin o tür seylerin gideri olur genelde
Yalpp Urazinannesiqw bende calsiyorum normalde şuan ücretsiz izindeyim. Herşey çok uçuk gerçekten durumlar musaitken evimizi arabamizi aldık birazda çocuklar için koyduk köşeye şuan yatırım zor anca aldığı eve gidiyor.
Urazinannesiqw _Asilin_Annesi_ peki maaştan artırıp bir şekilde birikim yapabiliyor musunuz . Çünkü bence bizim şuan birikim yapabiliyor olmamız lazım ama biz borçtayiz
_Asilin_Annesi_ Urazinannesiqw ne birikimi ödemeleri yapıp 2 3 bişey kalsa ne ala modundayiz. Tek maaş giriyor şuan eve
Urazinannesiqw Yagmurtanesi Yagmurtanesi bizim de ekstra aldığımız bir şey yok esiminde benim de içkimiz sigarmiz şans oyunlari harcamamız yok
Urazinannesiqw Yagmurtanesi biz başta hazır paramızı yatırım yapalim kart ile de gecinelim diye düşündük mevcut durumda bu yaptığımız mantiksiz değil di
Nursena0606 Urazinannesiqw Kredi kartı kullanmayınca borcu da olmuyor. Benim öğrenciyken verilen üni kartı var. 1000 liralık limiti var. Onu kullanıyorum kendim. Eşimin yok. Benim de başka yok.
Urazinannesiqw Normalde benim her ay en az bir çeyrek alabilmem eşimin en az bir yarım altın alabilmesi lazım .
Sin21 Ödediğiniz borcun neyin borcu olduğu önemli misal bir mal alıp borca girip borç ödüyorsanız o borç batağı olmuyor sermaye oluyor yatırım oluyor ama fuzuli şeylere kart kullanıp da elinizde bişey kalmıyorsa geçmiş olsun bşraz durdurun kendinizi😂
Tecrubelianne Urazinannesiqw bizim kredi kartimiz yok gecenlerde cok lazim oldugu icin actik borcunu odedik cok lazim degilse kullanmiyoruz pesin fiyatina taksit oluyosa oyle alisveris yapiyoru cok nadiren suan hic borcumuz yok cok sukur bian once kredi kartinizdan kurtulmaya bakin cebinizde durdukca harcanacaktir illaki
Asyaveannesi04 Urazinannesiqw borç yiğidin kamçısıdır ama çok da açılmamak lazım, evimiz, arabamız var ama borç sevmem aldığımı öderim karttan alınca da çok açılmam sonuçta ödeyeceğim onu. Çocuğuma da birikim yapıyorum bir yandan