weebaby ben de çok araştırdım en sonunda otele gitmeye karar verdim çok dolandırıcı var dikkat edin. bayan erkek ayrı hem de aile havuzu var sabah akşam açık büfe tatile gidip bir de yemekle uğraşmak istemiyorum fiyat olarak aynı. Dışarda yesek çok pahalı evde alsan yine ucuz değil yarın gidiyoruz inşallah ng güral gecelik 2 kişi ve bebek 6 bin