4 aylık olacağız pazartesi günü kundak bırakmaya karar verdim çünkü uyurken hep rahatsız oluyor oğlum. Tek el ile başladım 3 gün uyguladım tabii uyku sürelerimiz birazcık azaldı ama çok değişen birşey olmadı diyebilirim. Dün gece de iki kolu açtım çünkü diğerini de çıkarmaya çalışıyordu. İki kolu çıkarınca biraz daha çok uyanmaya başladı.
Sormak istediğim şey uykuya dalınca kıpırdamıyor belli bir süre kıpırdayınca da uyanıyor doğal olarak. Nasıl bir yol izlemeliyim. Tecrübeli anneler yardıımm😇😇😇😇