Merhaba kızlar hepimizi ilgilendiren bir konuya değinmek istiyorum. Ev fiyatları malum, kiralar uçuşta, en kötü ev bile 10 binden aşağısı yok denecek kadar az.. Emlak işi ile uğraşan yakını emlakçı olan sevgili annelerimiz sizce durumlar ne olacak, ev ve kira fiyatları düşecek mi çıkacak mı? bu konuda bilgilendirirmisiniz?…