Busra_oz merhabalar akçaya tatile geldik bebeğim 10 aylık olacak bir hafta sonra denize girelim diyoruz ama üşür mü sizce
PatronBebek Busra_oz bende Edremit’teyim hafta sonu gidicez biraz esinti var ama inşallah hafta sonu olmaz. Akçayda denize girmeyin ama
metos10 Busra_oz merhaba ben Akçay’da yaşıyorum biliyorsunuz buranın denizi soğuk olur sanki ilk deneyim için olumsuz olabilir ağustos gibi öneririm
Annebirisi Busra_oz akcayda girecekseniz denize tavsiye etmem yetiskinlere gore bile su soguk oluyor bebek icin uygun olmayabilir yine de siz bilirsiniz
PatronBebek yarenyucel Akçay’ın denizi temiz değil. Atık sular denize akıyor kanalizasyon vs. Altinoluk Küçükkuyu yada Burhaniye Pelitköy tarafları temiz. Pelitköy tarifi biraz daha sıcak oluyor birde
Busra_oz Annebirisi sarımsaklı nasıl olur acaba biraz suya sokmak istiyorum ama değişiklik olsun diye otellerin havuzu nasıl olur sizce
endoplazmikretikulumiste Busra_oz bir de bebek havuzu diye plastik bir havuz var ya şişirilebilinen ondan edinin ılık suyla doldurun oda orda serinlesin
Busra_oz PatronBebek teşekkür ederim evet o taraflarda düşünüyoruz akçay soğuk oluyormuş altınoluk falan
Annebirisi Busra_oz biz her sene sarimsakliya gidiyoruz hem denizi sığ hem de balıkesirde girebileceginiz en sicak su diyebilirim ama yine de bi antalya gibi degil tabi