Merhaba 24 yaşındayım 4 yıllık evliyim ve çok şükür 1 ay 15 günlük kızım prensesim menesa’m var.4 yıl boyunca çocuk hasreti çektim çikolata kisti vardı bende biri 3 santim biride 4 buçuk sonradan hamile kaldım şuan bebeğim çok küçük ve sezeryanım tekrardan çocuğum olmayacak korkusuyla eşim erken bi çocuk daha istiyor bende kızıma süt vermek istiyorum sizce yine hamile kalmak zorlaşır mı benim için 😔