Kızlar kayınvalidem 2 haftadır hasta altlı üstlü oturuyoruz. İç içeyiz. Çocuğun yanına gelirken maske taktı durdu ama yine de bulaşmış. 5 gündür çocuğum öksürüp duruyor ama 2 gündür bi azalma var, bugün doktora gittik bronşit dedi ilaç verdi (antibiyotik, serum) hiç kullanmak istemiyorum daha çok küçük :( ama doktor ilerleyebilir kullan dedi. Emziriyorum bu arada.
Ne yapacağımı şaşırdım valla. Çevremde de hep hasta olmuş bebekler. Kullanayım mı ilaçları?