Musmutlubiri Gamzeemre ben diode lazere gidiyorum çok memnunum yazında yapılması için çok iyi tavsiye ederim
Gamzeemre catgirlmoms nerde gidiyorsunuz buz başlıklı mi o dediğiniz acaba bir de çok acıyor mu ya . Mardin’de de giden varsa yazabilir mi
Gamzeemre Musmutlubiri kesin bitiş oldu mu sizde benim gideceğim salonda da buz lazer ve bu cihaz varmış
catgirlmoms Gamzeemre Buz başlık değil Ankara da gitmiştim. Biraz can yakıcı olabiliyor . Acı eşiğiniz yüksekse sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Musmutlubiri Gamzeemre diode lazer bence çok iyi tabi orjinalse. Ben 3. Seansa giricem haftaya aşırı memnunum nerde yasıyosunuz ben istanbul bakırköyde gidiyorum