Poyrazin_annesii Ne kullanıyorsunuz . İşe yaradımı. Ve seseryandan kaç gun snra sürmeye başladınz kremi
Pnarr94 Poyrazin_annesii Bepantholnkini vermişti doktorum tam hatırlamıyorm adını onu kullandım kızarık kaşıntı faln olmadı ameliyat izleri içinmiş
Zlm Poyrazin_annesii dermatix ti sanırım siyah ti kabının rengi bakınca belli olmuyo benimki elinle gerdirince gorunuyo
Sebosunuzzz Evet ozonlu yağ kullandım kokusu aşırı iğrenç ama doktorum alın demişti iyik almışız ne kızarıklık ne kaşıntı ne iltihap hiç birşey olmadı