Arkadaşlar bebeğim 11 ay 13 günlük 10 gün öncesine kadar asla ek gıda kabul etmiyor kesinlikle ağzını açmıyordu bu durumdan o kadar çok doktora gittim ki sonra artık tamam dedim kabullendim bi daha götürmedin buarada sadece su ve anne sütü ile besleniyor dışında 2 kaşık bile olsa hiçbirşey tüketmiyordu taa ki 10 gün öncesine kadar ben oğluma hergün yiyormuş gibi öğünlerini hep hazırlardım bi gün hersey düzeldi oğlum kocaman kocaman ağzını açmaya başladı yemek yemeye başladı ama bi tuhaflık vardı
Mide suyu ağzına geliyo hıckırık tutuyo geniriyo ve gaz oluyo
İşk üşüttü sandık sonra sonra artık kusmalar başladı
Yavrum 1 hafta yedi içti burundan geldi 😔 galiba reflü böyle bi durum yaşayan var mı ne yemek istiyo ama sanırım canı yanıyo ve kusmak istemediği için artık hiç yemek görmek istemiyor
Resmen psikolojim bozuldu artık napıcamı şaşırdım nolur Allah rızası için birileri var mı başına gelen 😔 buarada doktora randevu aldık ama 13ündr ancak