Songena19 bızım başımıza geldı cok zordu bızım ıcın. Ilk basta kızımın dudak cevresınde cıktı alerjık bır cocuk ondandır dedım ertesı gun yayıldı 2 hastaneye goturduk. Ellerıne geldı doktoru soyledı ayaklarına da gelır dıye ellerı ayakları ve dudak cevresını sardı. Bıldıgın böyle ıcı su dolu gıbıydı ve cok aglıyordu. Sabaha kadar aglıyordu agzının ıcıne de yayılmıstı ılac vs verdıgımde aglıyordu agzının ıcını gosterıyordu. Doktoru sprey yazdı dezenfekte etmek ıcın, kaşıntı ıcın damla yazdı, sıvı bır ılac yazdı onu pamuğa dokup yaralarına suruyordum beyaz bır renk oluyordu o yaralarını kuruttu. Ilk 3 gun cok agladı gece gunduz.. sonra düzelmeye basladı 2 hafta surede duzeldı aradan 1 ay sonra tırnakları dokulmeye basladı. Ellerınden altan yenı tırnak geldıkce ustekı kendını attı sonra ayak parmakları aynı sekılde oldu derken elhamdulillah gectı