Reyhan34 Sprail kullanan takan varmı içerde ters etki yaparmı takılırken avı hissediyormuyuz acaba nasıl birşey ilkdefa taktırıcam çok korkuyorum 😧 rahatsız eden birşeymi içerde takılı kalınca ilişkide hissedilirmi ve bünyeme tenime zarar verirmi içerden
DAO Reyhan34 Bakıra alerjiniz yoksa birşey olmaz. Alerjiniz varsada bakır olmayanlar var onlardan takılır. Siz normal şartlarda varlığını hissetmezsiniz ama bi ihtimal ilişki sırasında eşiniz ipini hissedebilir 🤔 takılırken muhteşem bir ağrı olmuyor ama ağrı eşiğiniz düşükse bilemem 🤔 birde takılırken adetinizin 2-3.günü olursa daha az acı hissedersiniz. Bazen kayma vs gibi durumlar olabiliyor ama binde bir ihtimal. Düzenli kontrollere giderseniz sorun yaşamazsınız
_Zulfissss_ Reyhan34 bende var spiral takarken acıyor iğne batması gibi 1 haftada hissediyorsun yani ben hissettim bişey sıkıltırmış gibiydi sonra alıştım
Reyhan34 DAO taktırmasan devamlı ilaç kullansam da fayda olur demi hamile kalmam korkuyorum sprial çok yabancı bişe içimde tenimde hassas bilemiyorum valla hergün ilacı içsem de korur demi
DAO Reyhan34 Bunun garantisini kimse veremez. Korunmayıp hamile kalamayan varda tüplerini bağlatıp hamile kalanda var 🤷🏼♀️ bana kalırsa çift yöntem denenmeli
Cansu-okan 2 hafta oldu taktıralı okdr çok korkuyordum ki bana şaşıyorlardı sen nasıl iki tana normal doğum yaptın diye biç bir şekilde acı yok ne zaman takmış onu bile bilmiyorsunuz ilişiği sırasında eşiniz ipi hissedebilir normal bu 💛