Elisasmommy benim kızımda korkuyor yürümüyordu . 19 ayının son günleri yürümeye başladı bianda . Ama ben o süreçler koltuğun önüne oturup kucak yapıyordum hadi gel bak alkışlayacağım seni diye . Oda diğer koltuğun önünden bana yürüyerek gelirdi ve çok hoşuna giderdi . Hatta kendisi hep öyle yürümek isterdi saatlerce sanki oyun oynuyormuş gibi hissederdi . Öyle öyle alıştı .