Kızımın sınıfında var arkadaşı çok haraketli ve sürekli tırmalama huyu var çocuğun öğretmenide söylüyor zaten bütün şikayetler metehana geliyor diye. Bilemem tabi yapı birazda herkes aynı olmaz heralde bi arkadaşımın oğluda mete koydu sadece o kadar sakin ve akıllı erkek çocuğu görmedim daha önce 😅