Merhaba anneler lütfen bana yardımcı olun 4 yaş kızıma 1 ay arayla 3 kez Tomografi çekildi çok korkuyorum internette çok kötü şeyler yazıyor 😔😔😔😔😔 olan oldu yapılacak bişi yok çok şükür ki tomografi sonuçları temiz çıktı ama yine de anne yüreği kafamdan atamıyorum ya bişi olursa kanser vs gibi 3 çok fazla deil mi 1 bile zararlıyken 😔😔😔