bsra_x her bebek aynı değil. Benim ilk 3 4 gün sütüm gelmedi mecbur mama verdim biberonla sonra göğüs ucum yoktu silikon uçla emzirdim yaklaşık 1 ay sonra yaralar mı olmadı çatlaklar mı olmadı ama pes etmedim memem kopsa da emzircem dedim. Şuan 2 aylık sadece anne sütü ile besleniyor kilo alımı da iyi bi ayda 1800 gr aldı. Birinci ayından itibaren sadece benden beslendi. Pes etme sürekli meme teklif et. Bu arada hala göğüs ucum yok ama ağzı büyüdüğü için çene kasları kuvvetlendiği için kavrayabiliyor