Deletedmom812 Kızlar bim yeni bi süt çıkardı yoğurt yapmak için kullanan oldu mu görüntüsü rengi güzel kaymaklı falan kızıma yoğurt yapmayı düşünüyorum
Ahanife Deletedmom812 ben de görüyorum hep ya herkes güzel diyor ben sütçüden alıyorum ama onuda denemek istiyorum tadı nasıl olur diye 😊
Deletedmom113 Sumeyye_34 ne kadar maya koyarsanız okadar çabuk ekşir siz 1 tatlı kasigi bile 1 lt katarsanız tutar 😊
Selimveannesi Bende onunla mayalıyorum çok güzel oluyor e bebekten probiyotik maya alıyorum 1 lt ye bir paket katı bir yoğrt oluyor oğlum çok seviyor bir kase yiyor ben lorda yapıyorum tadı çok güzel