alpinannesi3 evde olduğunuz zamanlarda her anını çocuğuyla verimli etkili geçiren bir anneyseniz, ev işlerine kendini hapsedip mutsuz sabırsız sinirli hisseden annelerden değilseniz anlarım ama. Kendini suçlu hissetmek çok fazla 🤷🏻♀️
Heleki bugünün Türkiye’sinde tek maaşla yaşamak çok zor. Geçinmekten bahsetmiyorum geçinilir mutlaka ama yaşamak için çok daha fazlasına ihtiyaç var. Ama bundan da önemlisi bence bir kadın anne olduktan sonra eski kimliğini unutmamalı🤷🏻♀️