1 ve 2 yaşında iki tane oğlum var. Onlarla cok
ilgileniyorum hergün disari gezdiriyorum parka avmye heryere yanımda götürüyorum. 2 yasindaki oğlum asla dur dudak bilmiyor. Artık çok rahatsiz olmaya başladım. Hayir dedigim şeyi bilerek yapiyor. Herseye agliyor. Bebek arabasindan inmek istiyor inincede asla yerinde durmuyor her yeri elliyor kalıyor bagiriyor. Napicagimi Bilmiyorum. Evdede öyle sürekli herdeyi elliyip dagitiyor . Artık çok yoruldum. 1 yasindaki oglumda doğal olarak ondan gördüklerini yapiyor…