Merhabalar güzel anneler kızım 4bucuk yaşındaa suan. Geç yürüme geç konuşma hareketlerinde gerilik olduğunu farkedince 2 yaşında farkettik nöroloji beyine çıktık eeg de bisey yok temz ckti mr çekildi beyinde kist ckti o donemler motor gelişimi geriydi smdi çok şükür herseyi biliyor yaşıtların dan daha iyi düzeyde. Doktor her sene mr çekilecek kist takibi yapılacak buyuyormu diye dedi. Sorun ettim şu büyürse bizi sürekli ameliyatlar mi bekliyor başına gelen var mı aynı durumu yaşayan var mı.