Annebbk canım benim kızım şuan 1 buçuk yaşında.5 ayllkken tadım yaptık. 6 aylikken evet ogun ogun vermeye başladım kahvaltı yi ama önce ilk gün yumurta denedim alerji yapıyor mu diye ikinci gün peynir derkenoyle deneyerek mesela 3 üncü gün alerji yapmadıysa ikisini bir verdim .tabi ilk zamanlar co kymeek istemiyor. Mama veriyordum sütüm kesilmişti benim.mamayi veriyordum kahvaltıdan 2 saat sonra falan az yediği icun sonra elma veriyordum 1 dilim kadar .sebze çorbası yapıyordum öğlen çorbada n 2 3 saat sonra mama daha sonra yoğurt flaan veriyordum akşam hep mama veriyordum ama .akşam öğünlerde 8 aylikken falan başladım ağır gelir diye.zaten netten yazdığında hangi ayda neyi vereceğin yaziyor.ama ilk tadima gledihinde 3 gün kuralını aksatma.cunku izimda yumurta alerjisi oldu co ksukur geçti ama bıkmadım karışık gelmemiştir yazdığım miniğim yazdirmiyor. Anlatabilmisimdir 😊