Kızlar bebeğim premetüre 29 haftalık doğdu şuan yanımda çok şükür 2.5 aylık sütüm çok tazlikli geliyor bırakıyor sonra tekrar tutmak istemiyor gelişimi kilosud olmadığı için Konuya gelirsek hangi mamayı kullanmam gerekiyor özellikle gaz yapmayan çünkü çok gazlı zaten 🥹🥹🥹