Hazalperi
Benim annemden öğrendiğim ve öğrencilik döneminde öğretmenlerimin bile hayranlıkla sorduğu sorudur. (Beyaz hastası biri olarak)
Bende hastalık ve derece yüksekte yıkıyorum.
Öncelikle makine ayarım hep 60/90 derece de değişir kirli (leke) durumuna göre.
Çamaşırları mı; Ariel ve Beyaz Soda ile yıkıyorum.
60 derece atıyorum, İki göze de çamaşır sofası eklerim. Önce Ön yıkama yaptırıyorum, ana yıkama yapıp son geçtiğinde sıcak suda bekletme yapıyorum (Makine göre) gündüz ya da gece değişiyor. (Temiz su)
Her zaman bembeyazdır. Yeni aşınmış gibi.