Merhabalar . Sağlık çalışanıyım bebeğim daha iki aylıkken doğum iznim bitti maddi durumlar ve yüksek kiradan dolayı işe başlamak durumunda kaldım. Rapor da alamadım. Oğluma şu an babaannesi bakıyor. Ben se süt izni kullanıyorum öğlene kadar zannederken saat 2:00’ye çalışıyorum . Öğlen 2 ye kadar hastanede oluyorum eve gitmem 3 ü buluyor. Bayramdan sonra ücretsize ayrılma düşüncem var oğlum da 3 aylık oluyor o zaman. Aynı durumu yaşayan var mı kafam çok karışık