Bebeğim son günlerde meme reddi yapıyor ishal neredeyse tüm emdiğini kusuyor çenesinin altında kırmızı pütürler var sıcaktan ya da gıdısı olduğu için sürtünmeden olduğunu söylüyorlar ama hep gıdısı vardı ilk defa oluyor böyle. Aynı zamanda bütün gün mızmızlanıyor sabahtan uyuyana kadar. Fazlasını çıkartıyor diyorlar ama doğru düzgün emmiyor bile nasıl fazla olacak🤷🏻♀️ayrıca sürekli gazı var ne yaparsam yapayım bitmiyor gaz damlası da işe yaramıyor her beslenme sonrası gazını çıkarmam da işe yaramıyor. Var mıdır tecrübesi olan? Yarın doktora gideceğiz ama yine de fikir olsun istedim.