Merhabalar,
bugün 2 aylık aşılarımızı olduk. Ateşimiz daha 36.9 un üstüne çıkmadı ama Uzay aşırı huzursuzdu sabah beri uyumadı. doktorumuz ateşi çıkarsa 1/2 ölçek calpol verebilirsin ya da Yarım paranox fitil koy demişti.
ben de huzursuz die 21:30 da 36.9 ateşe 1/2 ölçek (2 çay kaşığı) şurup verdim. Şimdi ateşi 36.7 civarı
Yanlış birşey yapmadım değil mi ?
tecrübeli anneler bir destek olabilir mi