Lise Adalet bölümü zabıt katipliği dalından mezunuyum liseden mezun olduktan sonra 1 buçuk yıla yakın noterde çalıştım sonrasında evlilikti çocuktu derken 2 yıldır çalışmıyorum evdeyim hep ama artık zabıt katipliği için kpssye hazırlanmak istiyorum eşimde destekliyor beni aranızda bu işi yapan veya benim gibi kpssye hazırlanıp başka bir mesleğe atanmak isteyen var mı biraz bilgi verirmisiniz nasıl ilerliyor süreç