Merhaba kızlar bebeğim 2,5 aylık elleri ve ayakları çok terliyor sonra da buz gibi olıyor ısıtmaya çalışıyorum ama yine aynı oluyor öyle terliyor ki çorabı bile nemli oluyor sürekli çorap değiştiyorum bu aylarda böyle şeyler oluyor mu yaşayan oldu mu böyle bir durum ?