baharersan İyi günler arkadaşlar Şırnak sesliceye çıktı tayinimiz acaba orasi hakkinda bilgisi olan bilgilendirebilir mi beni eş goturulebilir bir yer mi çalışması nasıl?
baharersan ezgikrby tercih dışı çıktı zaten Şırnak seslice seklinde yazıyor herhangi ilçe tercihi yapmadık
rumuzyy Azizbebek ya herkes lojmanı kötülüyor anlamadım eşler 5ten sonra çıkamıyormuş dışardan birşey sıkılmıyormuş bir kaç kişi ile konuştuk diyorlar akşamları çıkamıyoruz işimizi halledemiyoruz şikayetçilerdi yani ben onlardan duyduğumu söyledim
rumuzyy Azizbebek hangi şojmandasınız içeride mi dışarıda mı dışarıdaki ise benim arkamda hemen ama alay içiyse oda yakın sayılır üstümde hemen
Azizbebek rumuzyy içindeki lojmana daha gelmemisler bende hiç duymadım ama inşallah böyle değildir eşim daha orda ise başlamadı tayini oraya cikdi ama beraber gidip gorcez artık🙂