ayazasaf Kagan_19 gerçekten mi bende şu an 4 aylık ona göre beden yok diye almamıştım seneye alacaktım. O kadar para veriliyo yazık
missmama ayazasaf kollu ve ayaklı tulumuna baktım da çok kalın gelmedi. Aslında gayet kaliteli pamuklu ürünleri. Lcw den aldım, kalın ve rahat hareket eder diye düşünüyorum.
ayazasaf missmama bizim odamız 23-24 derece dolaylarında çok soğuk değil canım hafif ince yollu bizim daha işimize yaradı lcw nınkilerde güzeldi
missmama ayazasaf o zaman o tam size göre :) o kadar yakıyorum ama hiç o dereceyi görmedim 😑😑😑 iyi günlerde kullanın ☺️