Mery103 smnr55 artık açıklansin kimse kalmadı zaten en sona yine polisler kaldı bekliyoruz ama inşallah açıklanır yarın
Sugarmommy Fatmaersoy seçim icindi galiba yada deprem bolgesi icinde verilicekti birinden biri olmasi lazim biz dun aldik 3200
Caglarege03 Fatmaersoy içindedir canım görev alan bütün personele ödül diye biliyorum. EGM ye bağlı işçi sınıfı bile alacaktı
Siyahpapatya Fatmaersoy pöhlere de yatacak evet 3000 onlara da başarı belgesi ve ödül yatma bilgisi yazı olarak gönderildi zaten
Caglarege03 smnr55 bugün tweet attı "2023 yılı genel atama sonuçlarının bir aksilik olmazsa bu akşam itibari ile açıklanacağını düşünüyorum. Her sene atamaları gidilecek yerde tutulacak ev kalmayıncaya kadar geciktirerek meslektaşlarımızı mağdur ediyorsunuz. Atama konusunun artık bir sisteme kavuşması gerekiyor." Diye
redizepol1 Kızlar sakin olun. Daha KKK subay astsubaylar açıklanmadı. Jandarma da ilce secimi yapacak. Kimsenin ev tuttuğu yok. Bu kadar panik olmayın
Bebikimm redizepol1 ya cidden uygulamaya her girdiğim de bende panik oluyorum. Tamam bende açıklansın istiyorum artık önümüzü görelim düzenimizi kuralım istiyorum ama onunla yatıp onun la kalkmak Bi panik havası yaratmak ne bilim garip 🤦🏻♀️😂
redizepol1 Bebikimm Kendi kendilerine panik hali yapıyorlar. Benim de 4 aylık kızım var ve atak haftası. Ama kendimi hic kasmıyorum. İki gece uyumam esyami toplarım. Ki zaten eşler de yardim ediyor. Çok kasiyorlar 😂 yarın hepsi açıklanacak. Rahat eder herkes 😃😃
M-Alparslansmom Bizde beklemekten sıkıldık, ev sahibimiz de evi satacağını söylüyor tayin çıkmasa da ev bakmamız gerekiyor. Bı an önce açıklansa da önümüze baksak artık. Belirsizlik yoruyor
M-Alparslansmom Deprem bölgesi yazdık gerçi çıkması mi iyi çıkmaması mi bilmiyorum hayırlısı olsun hakkımızda
Aalya Bsjdjdksjdb geçen cuma açıklanacak dedi bugün de bugün açıklanmasını beklıyorum dıyor 🥴 o da baloncu bence
Antidepresan Kızlar misal tercih yapıldı ya hiç bir yer çıkmama olasılığı var mı tekrar aynı yerde kalma ihtimali nedir