Kizlar kızım 1 yaşında. 5. Ayından beri bronsitten sebep 4. Kez yatış verildi. Her burun akıntısı hirlama ve sonrası ciğere inme ile devam ediyor. Devamlı hava ve sonrasi antibiyotik. Evde hava vermeme rağmen iyilesmiyor ilerliyor. 3 gündür hastanedeyiz hala gerileme yok nefesi sıkısmaya devam. Ediyor. Böyle yasayan var mı aranızda gerçekten yorulduk artık. Hazirandayiz napcagimi sasirdim. (Bu arada eğitim araştırma hastanesi göğüs hastalıkları da araştırdı kayda değer teşhis yok bagisikliginda )