Merhaba hanımlar benim oğlum 25 günlük ve iki gündür emerken hem çekiştiriyor hem ikiniyor hemde sanki sinirleniyor huzursuz, gazını çıkarıp öyle tekrar emziriyorum ama yine aynı. Geceleri böyle yapmıyor ama. Sütümünde yettiğini düşünüyorum bezinden ve kilo alımından. Ama neden böyle yapıyor bilmiyorum. Aranızda başına gelen var mı ?😏