Hanımlar merhaba. Ben geçen ay başarısız bir korunma sonrası ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım. Günü gününe de reglimi oldum reglden 13 gün sonra da lekelenmem oldu hala da devam ediyo 3 gündür kandaki progesteron artıp birden düştüğü için oluyormuş nette öyle diyo ama size de bi sormak istedim