Bugün 26 günlük. 1 haftadır ben ve diğer kızım (17 aylık) feci hastaydık. Öksürük hapşırık aksırık burun tıkanıklıgı vs. O kadar sakındım dikkat ettim ama kacınılmaz son yenidoğan bebeğime de geçti. Dün yogun öksürük hapşuruk basladı. Sık sık burnunu acıyorum serum fizyolojik ile. Ateş yok kontrol ediyorum. Baska ne yapabilirim rahat etmesi icin? Evde nebilüzatör var yenidoğanda kullanılır mı? Bu arada ateş var ise doktora götürün diyorlar..