momandbabye Bebeğimin altını 2-3 saatte bir sık değiştiriyorum pişik değil mustela, sudocream vs kullanıyorum ama kızarıklık olmuş hep bezin lastik izleri var. Kilosuna göre numara seçimi de yapıyoruz. Sıkı mı bağlıyorum acaba neden böyle oluyor
alintugce34 momandbabye lastiklerini yanı yan bariyerleri koparıyorum altını açınca 15 dakıka havalanma yapıyoruz büyükte taksan ister istemez belirli süreden sonra iz yapıyor
acimavi momandbabye sleepynin lastikleri biraz sıkı, takmadan önce bezi açıp hafif gerdirin her tarafını, hem düzelir hem lastikleri biraz gevşer. Hafif koparadabilirsiniz sızdırmayacak kadar
momandbabye alintugce34 Aynen ya iz sorunu bizde de var banyo yaptırınca geçiyor sık sık havalandırmak lazım sıcaklar artmaya başlamışken
sematayman Bezi bağladıktan sonra elinle biraz esnet kenarları, arkadaşın dediği gibi belli bir süreden sonra illa izi oluyor
Yusufff-41 momandbabye canım sleepy diğer markalarının aynı numara bezine göre küçük lastik izi belde sıkma oluyordu 9 ay kullandım çokta memnundum ama büyük numaraya geçince hiç iyi olmadı canbebe denedim hem hafif hem büyük iz sıkma yapmadı canım kokuyuda fazla dışarı vermiyor