Bebisannesi_51 Zeynep5g 6 ay aşısında 8.700 dü şuan 7.aya gircek bayramdan önce götürcem aylık takip için bilmiyorum şuan kilosunu yani
Esinozbdk Berna12 bizimde öyle ama baya hateketli maşallah herhangi bi sorunu yok varsın olmasın kilosu sağlığı yerinde olsun
Misssitare Berna12 benim bebeğimde o civarda doktor bi sıkıntı görmüyor ama 9. ay muayenesinde raporlu mama öneriyor mu diye sorucam. O mamalar daha kaloriliymiş galiba. Gerçi mamayıda pek sevmiyor benimki
Angelina Cagmer maşallah 9 ayına gelene kadar bizim kiloyu geçecek 😂 benimde kollarda belde desen hayor kalmadi ama onar sağolsun napalim
Cagmer kizinaasikbiranne sadece anne sütü alıyorsa sütün yarıyordur canım milletin ağzı durmuyor konuşurlar doktor bizde bi problem yok sütün yarıyor yağlı sütün kilo almasından korkma sadece ek gıdaya dikkat et dedi bana maşallah seninkine de 🌸
Cagmer Angelina valla kucağıma alıp iş falan yapamıyorum garibimi ana kucağına koyup oda oda geziyoruz. Yavaştan kendini de atmaya başladı napcam bilmiyorum 😂