İlk defa yazıyorum kızlar. Bebeğim 49 günlük iki üç gündür sanki iştahı azaldı huzursuz da değil ama az emiyo ve evde kendi kucağımda tartiyorum kilo kaybı da var. Ve iki gündür sabah emzirme sonrası çok kusuyo tüm emdigini çıkarıyo sizce önemli mi atak haftası mi ne yapmam lazım