Yasmin-61 Merhaba kızlar bebeğim 7 buçuk aylık ve bulunduğumuz ilde güneş aşırı yakıyor siz hangi güneş kremlerini kullanıyorsunuz. Bebeğim beyaz tenli hemen kıpkırmızı olyor.
Bugleminannesi28 Yasmin-61 bende burda bekleyim genelde mustela öneriliyor ama kararsızım almadım daha
livanurvealpinannesi61 Yasmin-61 en çok tercih edilen marka sıveno içeriği temiz. Mustela içerik olarak temiz değil.
Lily_potter yorgunanneeeee Krem mi losyon mu hangisini kullanıyorsunuz acaba bende mustela alıcam ama bilemedim hangisini alıcağımı
livanurvealpinannesi61 Bugleminannesi28 mustela içerik olarak temiz değil bilginiz olsun sıveno alabilir siniz.