Poyraz benim bebeğimde 15 aylık oldu, alerjik bir bebek birde, hala çoklu besin alerjimiz var, birde iştahsız ki sormayın.. o kadar uğraşıyorum yapıyorum iki kaşık alıyor zar zor iki gün güzel yiyorsa 1 hafta ağzına birşey almıyor anlamadım gitti,kahvaltı desen zaten seçenekte az yiyeside yok, akışına bıraktım artık Aralık'ta da işe başlayacağım hiç bilmiuorum bakıcı nasil yedirecek, emerek uyuyor belkide sütüm doyuruyor tam acikamadan yemek veriyorum tam anlayamadım hala,Allah yardımcımiz olsun