trakyalikizce üzüm pekmezi kullanıyorum oğluma, ama sadece kahvaltısının içine koyuyorum diğer türlü içmiyor. Şimdi karadut özü aldım onu içer mi bilmiyorum ama pekmezi kullanma sebebim doğal oluşu. Yengem kendi bağından üzümü toplayıp kendi yapıyor o sebeple