Deletedmom_110 az süt geleni pompayla aktive edebilirsiniz bi kaç hafta içinde kendine gelir o da. Bide bebişi ill o göğüsten emzirmeye başlayın açken güçlü çeksin açılır iyice. Yanına Solgar ın emziren anneler için olan viraminini de kullanırsanız baya süt olur