Kızımı hastaneye götürdüm antibiyotik ve izotonik su verildi kullanıyorum ama dünden beri bademcikleri büyümüş öksürüyor ben ılıtıp veriyorum herseyi de ama hava değişikliğinden mi bilemedim nasıl geçer balgami da var atamıyor ne yapabilirim aceba rica etsem bronşit dönmeden düzelmesi yardımcı olur musunuz deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🥺🙏🏻