Benimki de 2 aylık ve birebir aynı. 6 bucuk gibi banyo yaptirip masaj yapiyorum 8den sonra da loş ışıkta once emzirip sonra uyutmaya çalışıyorum kucakta uyuyor yatakta asla uyumuyor 2 3 dk en fazla 10 dk uyuyup ağlıyor. Saat 1e kadar ne yaparsam yapayım olmuyor. Rutin oluşturmak iyi gelir deniliyor ama sabah da yüksek enerjiyle güne başlıyorum üstünü degistiriyorum konuşuyorum oyun oynuyoruz müzik dinliyoruz hicbir ise yaramıyor uykusu geliyor huzursuzlanip ağlıyor ama uyumuyor asla. Kolik sancılarından uyumuyordu önceden birkaç saat ağlıyordu, şimdi tüm gün huzursuz olduğu için sancıdan mı neden anlayamiyorum bile. Tükendim resmen.