Harunsmsk benimde aynı olurdu gece sağıp yatardım, gece beslenmesinde hemen ısıtır içirirdim hem uyanmaz hem memede uyku alışkanlığı olmuyor. Gece bu yüzden çok emzirme taraftarı değilim genelde memede uyuyorlar sonra onu kesmek için bi posta çaba gerekiyor. . İlk zamanlar sütüm akar ona uyanırdım Benmde her yer ıslanırdı şimdi Düzenli yemekte yiyorum ama bi göğüsüm doluysa diğeri boş bazen ikiside boş öyle üzülüyorum Kİ.. keşke Şuan Benmde göğüslerim dolu dolu süt olsa, üstüm başım ıslansa. Öyle özledim ki.. çocuğuma mama takviyeside yapıyorum 53 günlüğüz sık ve aralıklı beslediğim halde kilo çok almamaya başladı 🥹 kızarsınız belki ama kıymetini bilin böyle olunca daha kötü. Şuan gözlerim dolu dolu yazıyorum bu mesajı 🥺🥺