240519 Kızlar dün sabah aşı olduk gece 1 de ateş Çıktı çalmış verdim düştü sabah yine çıktı aşıdan mıdır bu başına gelen var mı?
merveozsoy 240519 evet canım bizde geçen hafta olduk ilk defa bir aşıdan sonra böyle oldu gece ılık duş aldırdım ateş düşürücü verdim sabaha kadar kontrol ettim ertesi güne düştü korkma yani
240519 merveozsoy valla o kadar aşı olduk hiç daha böyle bir şey yaşamadık bi de ertesi günün sabahı da çıktı mı sizde şu an yine var az çok duş aldırdım acaba zararı mı oldu dedim
merveozsoy 240519 ertesi gün öğlen gibi normale döndü benimde ilk defa başıma gelmişti kaça kadar çıktı ve şuan kaç ateşi
merveozsoy 240519 1-2 saate iyice düşer o şuan çok aşırı bişeyi yok bu seviyelerdeyse korkmanı gerektircek bir durum kalmamış inşallah dahada düşecek konu çocuklar olunca insan kendini kaybediyor ama işte değil mi ahh ahh
240519 merveozsoy aynen sabaha kadar uyumadım sabah ta ateşli görünce 7 den sonra oturdum kaldım yani keşke yaptırmasaydım dedim
Noname21 240519 evet baktım şimdi kkk aşışı ve dörtlü karma aşısı varmış birinci sınıfta olacak diye rahattım ya
Userqq Sol kolu şişti benim çocuğumu da kızarıp asi olduğu bölge sıcaklıkta arttı hatta kizarmayla birlikte başıniza gelen var mı?