Ayseguls5 bizim de şöyle bi durum vsr bebeğim 2.aya kadar çok iyi besleniyordu sonra memede kivranmalar başladı asla istemedi aynı şeyi mamada da yaptı,karni gurulduyordu ara ara da mukus oluyordu kakada ama cok nadir sonra probiyotik kullanmaya başladık sesler ve mukusyok oldu ama yoğurt denemesi yapınca yoğun mukuslu ve hafif kanlı kaka yaptı 4.ayda tadım yapalım demistik beslenme reddi olduğu için.ozman süt alerjisi var diye düşündük mamayi da ondan reddetti demekki,alerji mamasi neocate evolvia rp aptamil progomin syno denedik asla icmedi.cocuk doktorumuz da alerji doktoru da normal mama kanlı mukuslu kaka yapmadigi için ona devam edelim ddi sma optipro kullanıyoruz inek sütlu tabi,ve içerken zorlanıyor sdce uykuda içiyor,bağırsak tepkili alerjisi başka bi belirti yok bir de gözleri kaşınıyor ona da zatiden başladık.keci sutlu mama denemek istiyorum ben de ama bi yandan da korkuyorum bi sıkıntı olursa diye.5 aylık olmak üzere bebeğim