Bu konuyu araştırmadım kesinlikle yanlış anlaşılma olmasın ama 5. ay kontrolüne gittiğimizde sağlık ocağındaki hemşire oğluma ismine tepki veriyor mu diye yer değiştirerek ismini söylemişti. Erken oldugunu düşündüm ama artık bu tür becerileri başlar sizde destekleyin sürekli ismiyle hitap edin farklı yönlerden demişti. Ben sese dönüyo sanıyodum farketmiştim ama gerçektende o günden beri deniyorum ismine dönüyor