Bebeğiniz kaç aylık ? Pompayla bebeğinizin emmesi çok farklı .bebeğiniz eğer emmeyi ogrenmisse böyle bir sorunla karşılaştığınızi sanmıyorum.pompayla yaptığınızda da başta tikaniklik olmuyor başta memeniz uyarılıyor sonrasında süt geliyor .tinaiklik olsa mastır olurdunuz.